sl.Home | sl.Search | sl.Forum | sl.Settings | sl.Serverlist | sl.Maplist | sl.Team | sl.Wiki |
Musik Thread |
Dec 11 2004, 09:42 AM
|
|
Support_and_Donations Group: Management Joined: 24-May 04 From: Uerdingen/Germany Member No.: 5 |
Hier lassen wir uns ab sofort über die Musikszene und jedem seinen persönlichen Geschmack aus.
Auf die einzigartige Idee bin ich gekommen, weil ich mir grade die CD von den Progressiv-Göttern DAMN THE MACHINE über Kopfhörer reinziehe. @ Ente : Das könnte was für dich sein stelle ich einfach mal so in den Raum. |
|
|
Jul 23 2005, 08:26 PM
|
|
General of the Army Group: RtCW/ET-Division Joined: 3-December 04 From: Berlin, Germany Member No.: 1791 |
Also ich mag Cream.
N.S.U. live. Oder 15 min Schlagzeugsolo von Ginger Baker. Einfach nur genial. -------------------- |
|
|
Oct 25 2006, 01:16 PM
|
|
Corporal Group: Members Joined: 12-May 05 From: Market Garden Area Member No.: 8244 |
QUOTE(Ragnar_40k @ Jul 23 2005, 09:26 PM) [snapback]9816[/snapback] Also ich mag Cream. N.S.U. live. Oder 15 min Schlagzeugsolo von Ginger Baker. Einfach nur genial. Na endlich einer der weisst warum es geht N.S.U. live ist ganz ok, aber Sweet Wine live ist besser Cream (=Jack Bruce) sind die Godfathers of Hardrock, Heavy Metal u.s.w. -------------------- Seepage from deep, black, brittle experiments which failed and transformations too hard to find. 'I was overcome and turned to red.' Duster's dust became the sale. Lucifer the light. A restless motion came to move and then subside. In endless knocking at the door - it's time: Tyranny & Mutation
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th December 2024 - 05:33 AM |