![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | If you're asking for a clan-registritation, please provide us with following details: - clantag without color-codes - clantag with color-codes - link to your registered/reserved player nick or the player who should be assigned to this tag Rules: - only one clan per user (which means: no second squads, no second funclans, no second clans) - the registered/reserved playername has to be used at least 5 hours (5 hours playtime!) - the playername has to contain the clantag - the clantag has to contain 3 letters/numbers excluding spacebar » further information | ![]() | Wenn ihr Hilfe bei der Registrierung eines neuen Clantags benötigt, brauchen wir unbedingt folgende Details: - Clantag ohne Farbcodes - Clantag mit Farbcodes - Link zu eurem registrierten/reservierten Spielernamen oder dem Spieler, der diesem Clan zugefügt werden soll. Regeln: - Nur ein Clan pro User (was bedeuted: keine zweiten Squads, keinen zweiten Funclan, keinen zweiten Clan!) - Der registrierte/reservierte Spielername muss bereits eine Spielzeit von mindestens 5 Stunden haben - Der Spielername muss den Clantag beinhalten - Der Clantag muss aus mindestens 3 Zeichen/Buchstaben ohne Leerzeichen bestehen » weitere Informationen |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
![]() Group: Members Joined: 26-November 06 Member No.: 38810 ![]() |
THANK YOU ! ! ! !
-------------------- ^43F_^7ch^1ris
|
|
|
![]()
|
|
![]() Group: Members Joined: 22-October 06 From: england bristol Member No.: 36275 ![]() |
can you put my clan on .2gR
my player name is #BigBro.2gR |
|
|
![]()
|
|
![]() Group: Members Joined: 22-October 06 From: england bristol Member No.: 36275 ![]() |
can you do it plz
|
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 8-August 04 From: Vienna, AT Member No.: 366 ![]() |
ZITAT Hyperkill' date='Jan 28 2007, 03:36 PM' post='35211'] can you put my clan on .2gR my player name is #BigBro.2gR done -------------------- |
|
|
![]()
|
|
thx m8
|
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 4-January 07 From: Hannover Member No.: 42379 ![]() |
Wir würden unseren clan auch gerne reg. nur bekomm ich das nicht hin
![]() unser Clantag ist ^CCC^, das hab ich auch eingetragen nur bekomm ich kein admin button. bitte um hilfe ![]() -------------------- |
|
|
![]()
|
|
![]() Group: Members Joined: 29-January 07 Member No.: 44905 ![]() |
How do I register my clan?? it's called -[xsh]-
The members are: -[xsh]-Spitfire -[xsh]-Fabie -[xsh]-Mitch -[xsh]-Djcoldo -[xsh]-Yunus.Y -[xsh]-mr.speedy! |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 29-December 04 From: sunshine :) Member No.: 2550 ![]() |
done
http://et.splatterladder.com/?mod=claninfo&idx=162764 go trough sl.settings to register your nick (playerID: 22072719) and admin your clan ![]() btw topic moved to the right forum -------------------- |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Management Joined: 4-August 05 From: Munich / Bavaria / Germany Member No.: 12333 ![]() |
ZITAT(Lord Hagen @ Jan 29 2007, 02:54 PM) [snapback]35279[/snapback] Wir würden unseren clan auch gerne reg. nur bekomm ich das nicht hin ![]() unser Clantag ist ^CCC^, das hab ich auch eingetragen nur bekomm ich kein admin button. bitte um hilfe ![]() Moin! ![]() Hier isser.... ![]() http://et.splatterladder.com/?mod=claninfo&idx=162767 Greetz Sony! ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 4-January 07 From: Hannover Member No.: 42379 ![]() |
ZITAT(Sonyfan @ Jan 30 2007, 05:19 AM) [snapback]35324[/snapback] ZITAT(Lord Hagen @ Jan 29 2007, 02:54 PM) [snapback]35279[/snapback] Wir würden unseren clan auch gerne reg. nur bekomm ich das nicht hin ![]() unser Clantag ist ^CCC^, das hab ich auch eingetragen nur bekomm ich kein admin button. bitte um hilfe ![]() Moin! ![]() Hier isser.... ![]() http://et.splatterladder.com/?mod=claninfo&idx=162767 Greetz Sony! ![]() super, danke dir ![]() -------------------- |
|
|
![]()
|
|
![]() Group: Members Joined: 25-January 06 Member No.: 21599 ![]() |
can u add the clan *SA. my name is *SA.Pun!sher
![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Management Joined: 24-May 04 From: Uerdingen/Germany Member No.: 5 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
![]() Group: Members Joined: 26-August 06 From: All over the U.K Member No.: 32555 ![]() |
Hi all can i plz reg my clan?? we are |BHG| clan and then i will add the players and so on if i may??
Thanks for your help |BHG|R3@P3R* |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Management Joined: 4-August 05 From: Munich / Bavaria / Germany Member No.: 12333 ![]() |
ZITAT(B@dMO_13 @ Jan 31 2007, 09:11 PM) [snapback]35458[/snapback] Hi all can i plz reg my clan?? we are |BHG| clan and then i will add the players and so on if i may?? Thanks for your help |BHG|R3@P3R* Its done! ![]() http://et.splatterladder.com/?mod=claninfo&idx=162772 Greetz Sony! ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() Group: Members Joined: 26-August 06 From: All over the U.K Member No.: 32555 ![]() |
Thankyou very much Sony
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 12:09 AM |