![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | If you're asking for a clan-registritation, please provide us with following details: - clantag without color-codes - clantag with color-codes - link to your registered/reserved player nick or the player who should be assigned to this tag Rules: - only one clan per user (which means: no second squads, no second funclans, no second clans) - the registered/reserved playername has to be used at least 5 hours (5 hours playtime!) - the playername has to contain the clantag - the clantag has to contain 3 letters/numbers excluding spacebar » further information | ![]() | Wenn ihr Hilfe bei der Registrierung eines neuen Clantags benötigt, brauchen wir unbedingt folgende Details: - Clantag ohne Farbcodes - Clantag mit Farbcodes - Link zu eurem registrierten/reservierten Spielernamen oder dem Spieler, der diesem Clan zugefügt werden soll. Regeln: - Nur ein Clan pro User (was bedeuted: keine zweiten Squads, keinen zweiten Funclan, keinen zweiten Clan!) - Der registrierte/reservierte Spielername muss bereits eine Spielzeit von mindestens 5 Stunden haben - Der Spielername muss den Clantag beinhalten - Der Clantag muss aus mindestens 3 Zeichen/Buchstaben ohne Leerzeichen bestehen » weitere Informationen |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
|
|
Private Group: Members Joined: 28-February 06 Member No.: 23365 ![]() |
Clanname: ^0/^9co^7L^9ours^0#^9c^7L
Clantag: #cL Clancolours and registred name: ^0/^9bL^74^9ck^0#^9c^7L dont know how to write it thx This post has been edited by bL4ck: May 21 2006, 07:56 PM |
|
|
![]() ![]()
|
|
![]() ![]() Group: Management Joined: 4-August 05 From: Munich / Bavaria / Germany Member No.: 12333 ![]() |
Your clantag is now registered.
![]() See here: http://et.splatterladder.com/?mod=claninfo&idx=140207 For final clanregistration, memberlist and clandata use the sl.settings under your pm-box. Greetz Sony! ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
|
|
Private Group: Members Joined: 7-May 05 Member No.: 8031 ![]() |
Hi guys! It's possible to registrer a new clan?
Clan coulours with a exemple name : ^1S-^32-^1C-^3ki^1k^3i Clanname: ^1S-^32-^1C Clantag: S-2-C thx |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 18-May 06 From: Freiburg Member No.: 27178 ![]() |
hi rippchen..wie du schon gelesen hast (via icq) habe ich leider das passwort fuer unseren clan
verlegt. wäre schön, wenn du mir dieses zukommen lassen könntest.. sorry dass ich diesen weg gehe, aber ich habe den verdammten private message button nicht gefunden ![]() liest diesen thread und kannst mir schnell weiterhelfen.. thx - hf gl .. -------------------- schubkraft-clan.de
|
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Management Joined: 24-May 04 From: Uerdingen/Germany Member No.: 5 ![]() |
Kein Problem, PM ist raus.
|
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 18-May 06 From: Freiburg Member No.: 27178 ![]() |
vielen dank fuer die schnelle bearbeitung..
(sagt mal, wieso dauert der seitenaufbau so lange?? fühle mich um 8 jahre nach hinten versetzt..kommt mir vor, als sei ich mit nem 56 k unterwegs ![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Management Joined: 24-May 04 From: Uerdingen/Germany Member No.: 5 ![]() |
Das wird sich in den nächsten Wochen ändern, wir arbeiten dran (hat interne technische Gründe).
|
|
|
![]()
|
|
Private Group: Members Joined: 28-February 06 Member No.: 23365 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 23-June 05 From: Berlin / Germany Member No.: 10102 ![]() |
I created your clan. Now you´ll have to register it.
-------------------- |
|
|
![]()
|
|
Private Group: Members Joined: 7-May 05 Member No.: 8031 ![]() |
thx!
|
|
|
![]()
|
|
Private Group: Members Joined: 26-May 06 Member No.: 27512 ![]() |
How works the info about the clan and the players?
And what the time to update the database with the new info about the game? Thanx guys!!! Cya This post has been edited by fuck: May 28 2006, 07:12 AM |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 8-August 04 From: Vienna, AT Member No.: 366 ![]() |
your clanpage is here
and you can edit this page in the SL.Settings (click on "Admin") btw. you can also add and remove players and so on... -------------------- |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 15-December 05 From: Japan Member No.: 19346 ![]() |
idk if this is possible but the clan would be :if it the player name is wade it would be ///wade.one
is ithis possible 2 register? -------------------- ![]() suffer from the blue screen of DEATH |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 8-August 04 From: Vienna, AT Member No.: 366 ![]() |
no the clantag has to be together!
I can register /// or .one It's only one of both possible -------------------- |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 15-December 05 From: Japan Member No.: 19346 ![]() |
which do u think will work better???
-------------------- ![]() suffer from the blue screen of DEATH |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 09:01 AM |