![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | If you're asking for a clan-registritation, please provide us with following details: - clantag without color-codes - clantag with color-codes - link to your registered/reserved player nick or the player who should be assigned to this tag Rules: - only one clan per user (which means: no second squads, no second funclans, no second clans) - the registered/reserved playername has to be used at least 5 hours (5 hours playtime!) - the playername has to contain the clantag - the clantag has to contain 3 letters/numbers excluding spacebar » further information | ![]() | Wenn ihr Hilfe bei der Registrierung eines neuen Clantags benötigt, brauchen wir unbedingt folgende Details: - Clantag ohne Farbcodes - Clantag mit Farbcodes - Link zu eurem registrierten/reservierten Spielernamen oder dem Spieler, der diesem Clan zugefügt werden soll. Regeln: - Nur ein Clan pro User (was bedeuted: keine zweiten Squads, keinen zweiten Funclan, keinen zweiten Clan!) - Der registrierte/reservierte Spielername muss bereits eine Spielzeit von mindestens 5 Stunden haben - Der Spielername muss den Clantag beinhalten - Der Clantag muss aus mindestens 3 Zeichen/Buchstaben ohne Leerzeichen bestehen » weitere Informationen |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
![]() Private Group: Members Joined: 26-June 06 Member No.: 29051 ![]() |
Thanks very much
|
|
|
![]()
|
|
![]() Group: Members Joined: 15-April 06 Member No.: 25674 ![]() |
Sorry but can u give me back the admin pannel?
I remove myself of the clan, so i loose admin power XD my clan : #L4G, my name : #L4G.H!tok!r!* , add me and make me admin again plz ^^ Thanx for your help This post has been edited by Hitokiri: Jun 28 2006, 06:47 PM |
|
|
![]()
|
|
![]() Group: Members Joined: 21-December 05 Member No.: 19646 ![]() |
hello i want to register our Clan
Mortis Ad Lex Iniquorum Tags: ->M.A.L.I Recruiting Members: yes Clan Website: www.et-mali.com -------------------- |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 8-August 04 From: Vienna, AT Member No.: 366 ![]() |
Your clan already exists: http://et.splatterladder.com/?mod=claninfo&idx=146318
Now you can edit the claninfos in the sl.Settings -------------------- |
|
|
![]()
|
|
Private Group: Members Joined: 1-July 06 Member No.: 29315 ![]() |
name -> SubZ|FuJi*
tag -> SubZ| website -> www.subz.co.nr Recuiting members -> Yes Friendly greetings SubZ staff. ![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Management Joined: 4-August 05 From: Munich / Bavaria / Germany Member No.: 12333 ![]() |
Hi!
![]() Your clan is now registered! See here: http://et.splatterladder.com/?mod=claninfo&idx=146464 For final registration, memberlist and clandata use the sl.settings under your pm-box. Greetz Sony! ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 8-August 04 From: Vienna, AT Member No.: 366 ![]() |
This Clan already exists: http://et.splatterladder.com/?mod=claninfo&idx=146464
Now you can add/remove members in the sl.Settings (you find them on the top) edit Sony ist zu schnell... erklärt auch warum der clan schon vorhanden war *gg* -------------------- |
|
|
![]()
|
|
Private Group: Members Joined: 5-July 06 Member No.: 29539 ![]() |
Hello all.
I am not new to SL but I am new to setting up a clan on SL. EVE-1 invited me to the clan, and I have been setting up the admin side of things and organising the page, see clan link 4071. However: when EVE-1 Started playing as [BOrG]EVE-1, they never signed up on SL to have the clan active. What I am wondering is, is it possible to transfer EVE-1, 146141 to the appropriate clan, 4071? Clan ID: 146141 {BOrG]EVE-1 http://et.splatterladder.com/?mod=claninfo&idx=146141 Clan ID:4071 http://et.splatterladder.com/?mod=claninfo&idx=4071 Thx for your time and reply. Hugh |
|
|
![]()
|
|
-------------------- |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 14-August 05 Member No.: 12889 ![]() |
Hallo!
Ich habe folgendes problem... Unser clan hat einen neuen Clantag der folgend geht LGC'Name. Nun meine frage, ich wollte diesen clan registrieren aber irgendwie geht das nicht, ich registriere ihn auf mich und dann kann ich aber nicht in den adminbereich, da steht nochnichteinmal ADMIN (der button). Hängt das mit dem ' zeichen zusammen? Ka!$er |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 24-September 05 From: Germany Member No.: 15079 ![]() |
einen clan zu "erstellen" also zu regiestrieren und den admin zu zuschreiben das können nur die sl. admins
![]() btw dieser post hätte ins support forum gemusst ![]() This post has been edited by RAX: Jul 18 2006, 06:50 PM -------------------- |
|
|
![]()
|
|
und wenn soll ich da ambesten anschreiben?
|
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 14-August 04 From: Saarland / Germany Member No.: 390 ![]() |
Hallo,
ja wirklich seltsam, nicht mal ich kann diesen Clan anlegen, das Problem liegt bei dem "'" ![]() Muß der Proddi sich mal ansehen. |
|
|
![]()
|
|
erstmal entschuldigung das ich das hier falsh gepostet habe.
Kann mir ein sl.admin irgendwie helfen diese problem zu lösen... oder könnt ihr das zeichen ' irgendwie erlauben. Wiel wie ich das sehe ist dieses nicht erlaubt auf dieser seite oder so... Gibt es da möglichkeiten sl.admins? Mit freundlichen grüßen Ka!$er |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Management Joined: 10-May 04 From: Germany Member No.: 2 ![]() |
der clanist angelegt und ich war so frei und habe auch eure server in euren clan "reingeschoben".
PS. topic moved -------------------- ![]() Du hast nur einen Termin im Leben und der ist bereits terminiert ! http://video.google.de/videoplay?docid=5024787479139933029 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 07:50 PM |