![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | If you're asking for a clan-registritation, please provide us with following details: - clantag without color-codes - clantag with color-codes - link to your registered/reserved player nick or the player who should be assigned to this tag Rules: - only one clan per user (which means: no second squads, no second funclans, no second clans) - the registered/reserved playername has to be used at least 5 hours (5 hours playtime!) - the playername has to contain the clantag - the clantag has to contain 3 letters/numbers excluding spacebar » further information | ![]() | Wenn ihr Hilfe bei der Registrierung eines neuen Clantags benötigt, brauchen wir unbedingt folgende Details: - Clantag ohne Farbcodes - Clantag mit Farbcodes - Link zu eurem registrierten/reservierten Spielernamen oder dem Spieler, der diesem Clan zugefügt werden soll. Regeln: - Nur ein Clan pro User (was bedeuted: keine zweiten Squads, keinen zweiten Funclan, keinen zweiten Clan!) - Der registrierte/reservierte Spielername muss bereits eine Spielzeit von mindestens 5 Stunden haben - Der Spielername muss den Clantag beinhalten - Der Clantag muss aus mindestens 3 Zeichen/Buchstaben ohne Leerzeichen bestehen » weitere Informationen |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Management Joined: 24-May 04 From: Uerdingen/Germany Member No.: 5 ![]() |
|
|
|
![]() ![]()
|
|||
![]() ![]() Group: Members Joined: 9-July 05 From: Germany Member No.: 10946 ![]() |
Vielen Dank Super ![]() Gucky -------------------- Wir erschrecken zu guten Zwecken
«Soldiers Of Lightning» «SOL» Gucky |
||
|
|||
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Management Joined: 24-May 04 From: Uerdingen/Germany Member No.: 5 ![]() |
Wieso schreibst du nicht direkt in deutsch ?
Ich muß mir immer mein 3. Schuljahrenglisch raussuchen. ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Private Group: Members Joined: 10-June 05 Member No.: 9549 ![]() |
Hallöchen,
ich würde auch gerne unseren Clan registrieren lassen: $4.:$0[$4AGF$0]$4:. Ob die Player dann wohl automatisch dazukommen?! Oder kann ich das dann machen? ![]() Sonst hätt ich da gleich nen paar Wünsche: ![]() 215300 215301 215309 215311 215468 sind erstmal unsere Kandidaten. Thx - und natürlich ![]() ![]() ![]() Grüße, Robert This post has been edited by nagelbieger: Jul 12 2005, 12:57 AM |
|
|
![]()
|
|
Erledigt... http://farcry.splatterladder.com/?mod=claninfo&idx=9254
Linus hat noch keine Spielzeit um ihn zu adden. |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 3-June 05 From: Poortugaal Member No.: 9162 ![]() |
I want to add a clan called sjappie to the splatterladder, but i wont work because of a error.
![]() Greetz |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: RtCW/ET-Division Joined: 3-December 04 From: Berlin, Germany Member No.: 1791 ![]() |
splatterladder tries to auotdetect new clans, but if not, sl.Admins can always add a clan manually:
http://et.splatterladder.com/?mod=claninfo&idx=92871 -------------------- |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 3-June 05 From: Poortugaal Member No.: 9162 ![]() |
Thanks for the help.
|
|
|
![]()
|
|
A clan of a friend of mine has the same problem the clan is called DUTCHBAT could you make that one aswell please.
Greetz OneMan |
|
|
![]()
|
|
![]() Group: Members Joined: 4-December 04 Member No.: 1833 ![]() |
this player can't login to our clan page
http://et.splatterladder.com/?mod=playerinfo&idx=8337238 can you ad him please ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Members Joined: 29-December 04 From: sunshine :) Member No.: 2550 ![]() |
done
![]() -------------------- |
|
|
![]()
|
|
![]() Group: Members Joined: 4-December 04 Member No.: 1833 ![]() |
![]() thanks m8 -------------------- |
|
|
![]()
|
|
![]() Group: Members Joined: 21-July 05 From: Charleroi Member No.: 11571 ![]() |
I want to add a clan called vego- to the splatterladder plz
Thx |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: RtCW/ET-Division Joined: 3-December 04 From: Berlin, Germany Member No.: 1791 ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
|
|
![]() Group: Members Joined: 21-July 05 From: Charleroi Member No.: 11571 ![]() |
thanks but it's my last name, i have a new => **vego-VanHelsing[Us]**
Thx lol ^^ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2025 - 01:10 AM |