Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Name reservation deleted + suspect "files" in my profile
[splatterladder] Board > --:: SplatterLadder ::-- > [splatterladder] - Support
Andy_Clow
Hi ho.

Today i locked into my account here and i saw that one of my nicknames, which i have reserved, is gone. I cant even find em under the search side.

Other thing is that i got suspect jpgs in my profile. And i cant remember that i used these.

Is there an admin who can check what happened?

Thx

Maybe pm me rolleye.gif

EDIT:
Its just the name reservation ;)
StoerFaktoR
QUOTE (Andy_Clow @ May 13 2016, 11:02 AM) *
Hi ho.

Today i locked into my account here and i saw that one of my nicknames, which i have reserved, is gone. I cant even find em under the search side.

Other thing is that i got suspect jpgs in my profile. And i cant remember that i used these.

Is there an admin who can check what happened?

Thx

Maybe pm me rolleye.gif

EDIT:
Its just the name reservation ;)


What was the name of the other reserved name?
Maybe it has to do with the crash few days ago :/
Andy_Clow
[Lan-S]PuffNutte
StoerFaktoR
QUOTE (Andy_Clow @ May 15 2016, 12:54 AM) *
[Lan-S]PuffNutte


Ich sehe gerade dass du aus Deutschland kommst darum antworte ich mal auf deutsch.
Hattest du mit diesem Namen und in den letzten Tagen einmal gespielt und wann hast du diesen Namen registriert?

Seid dem letzten Crash der Splatterladder sind viele Spielernamen und Clans aus der Datenbank verschwunden.
Dabei vermute ich das ein älteres Datenbank-Backup aufgespielt wurde.Denn anders kann ich mir das Verschwinden der Namen und Clans
nicht erklären. Leider sind mir bei solchen Sachen die Hände gebunden und da ich keinen Einfluss darauf habe.
Du bist leider auch nicht der einzige mit diesem Problem und das einzige was ich zur Zeit machen kann ist mich dafür zu entschuldigen. sadd.gif

Viele Grüße,
Chris
Andy_Clow
Hi.

Alles klar, danke fuer die Info. Habe mal den Nick neu reserviert, nur ohne Clanzugehoerigkeit - komm da nicht mehr rein grin.gif

Schoene Pfingsten

brutale.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.